Skip to Content

First impressions of Bangkok

OH

MY

GOD

THE

FOOD

IS

SO

GOOD!

  1. LOL Adam! So true.

    Welcome to my corner of the world. Keep me up-to-date on your whereabouts — my next destinations are Koh Chang and Bangkok!

  2. Mumun says:

    Now that’s a great fist impression!

  3. Juno Kim says:

    HAHAHAHA!!!!!! :D

  4. amber says:

    haha! makes me wanna go. thailand is north of my country.

  5. Andrea says:

    I need to go to Bangkok.

  6. Jeremy says:

    Just go to Chiang Mai where it is half the price and tastier.

  7. Anonymous says:

    So glad you are loving your new locale. Swhere are the beautiful photos to compliment that bold end emphatic statement? You need a Foodspotting account Adam (foodspotting.com).

  8. Giulia says:

    Well that’s great news!!! Enjoy it :-)

  9. Abby says:

    Ha I love it. I loooved Bangkok. So happy to hear when somebody else does, too!

  10. Kenan Lucas says:

    I shall be in Bangkok in a week’s time and am looking forward to eating myself into oblivion.

  11. Amy & Kieron says:

    Hahaha totally jealous!

  12. I think that the food is really nice there, I think that the good thing is that you can eat anything at anytime. Thanks for sharing.

  13. Elise says:

    I
    KNOW!
    CAN’T
    GET
    ENOUGH
    OF
    IT!
    Really though, thai food is soooo good! That really is one place I never get sick of the food!

  14. […] plus some other travelers I’d hung out with the past few weeks in Laos. Bangkok is fun and the food here hardly ever disappoints. Noodle soup from Sukhumvit Soi 38 food stall – so […]

Comments are closed.
Blogs are researched and reviewed for accuracy. Product reviews and recommendations are almost always tested in person by the author. Have any questions on what's reviewed or suggested on this blog? Please reach out for more information and any other tips.